woooaw, vad fan hände med statistiken? ;o

Haha, välkommen alla nya läsare? :D
Vettefan vart ni kommer ifrån, men fett kul! Ibland om man registrerar sig på nån sida som lovar mer trafik så kan den ju höjas, men nu har vi inte gjort det och vi har bara random läsare.. :) Men, jättekul så fortsätt! ;D

Hade en jättetrevlig kväll igår med Hampus och Helena. Vi badade bubbelpool och snackade.. om allt? Haha, så underbara människor med massa humor, fits me perfectly! :D

Idag ska jag antagligen göra något med Helena och Cicci. Ska bli kuligt. Blir tv-spelsdag verkar det som ;) Mario Kart osv. Mario Kart i mitt ♥
Pussen! ♥
Jag igår när jag och H var ute och fotade och lekte i snön, hihi ♥
/Lars-Olof a.k.a Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0