nollnollkolonfyrtiotvå

Nu är jag hemma efter en kväll med min lilla mysiga och älskade, men oj så tokiga, familj. Först åt vi middag på en grekisk resturang och sen kollade vi på bio, The Tourist.

Innan var jag ju och shoppade med Frida. Köpte två hårfärgningsförpackningar (mitt spretiga och ostyrliga hår kräver två flaskor, vilket = över 200kr bara för lite färg, vilket i sin tur =väldigt schysst för min svajjiga ekonomi) och en kortare t-shirt i rosa/persikofärg. Brukar inte ha så mycket färg på mina kläder annars, men kände att det var dags att ändra på det. Passar till i sommar också. :)




Nu ska jag umgås med mina vänner på MSN ;)

Sov sött! ♥
//HELENA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0