Tisdag 3/1-11

= Mario Kart med F och Tiger.

Fast först ska jag hoppa (inte gå) in i duschen och tvätta håret, och sen måla om naglarna. Tydligen fräter kloret i Fridas pool bort nagellack (eller så kan det kanske bero på att mitt budgetnagellack suger, men det kan jag ju inte erkänna). Hade nämligen nymålade och fina naglar igår innan vi badade, men efter var hälften borta. Inte okej.

Måste också påpeka vår fina statistik.
Jag blev asglad när vi hade typ 21 läsare för första gången (det tyckte jag var fett många!) , för då såg vi liksom att det var fler än våra familjer som läste...Men nu, 112 läsare! Jättekul!! :) 
Känner kanske inte riktigt att det är min förtjänst, eftersom jag skrivit kanske 10 inlägg sammalag, utan Fridas eftersom hon är bloggaholicen och skriver nonstop. ;) 


Så glada över statistiken blev vi att vi gjorde några graciösa glädjehopp! ;)

// Klas-Göran a.k.a Helena ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0