Onödig lista, varsågod och njut.

Ditt namn: Helena/cykelställ/tönt/Hå/Hell/Helle/retard/Hellie, mm. Kärt barn har många namn...;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: När Nicky berättade om sin massage hon fick i egypten och massören drog upp hennes ben till huvudet typ, och flashade henne för en turkisk man. Det var kul :)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov :) För en gångs skull.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på ”John, Kate plus 8”. Den lilla med glasögon är sååå gullig! Aaden heter han.

Det sista du sa högt: Någonting som skulle låta som texten i ”The quiet things no one ever knows” (Brand New), fast som självklart inte stämde överens med vad de egentligen sjunger.

Det senaste någon sa till dig: ”Nej, jag damsuger”

Vad har du druckit idag: Ett glas mjölk

Vad var det senaste du åt: En rund knäckismacka

Vad var det senaste du köpte: Lösögonfransar från Kicks. 

Vad är det för färg på din ytterdörr:
En brun, och en vit. Båda jävligt fula.

Vad är det för väder hos dig nu: Istid typ.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, klart jag gör! :)

Sover du tungt: Nee, alldeles för lätt.

Drömmer du mardrömmar: Ja, alltid samma, riktigt läskiga om en typ stål-riddarborg i öknen...(?)

Trivs du med ditt jobb: Skulle trivas med vilket jobb som helst om jag kunde få ett. Här är man arbetslös förstår ni. Och kommer nog alltid förbli det.

Vad ser du om du tittar till höger: Mamma som målar naglarna, läser tidningen och dricker te.

Vad gör dig glad just nu: Att jag har en dator så att jag inte sitter uttråkad dennna morgon. ;)

Vad ska du göra härnäst: Leta reda på min mobil som är spårlöst borta, igen.

Höger eller vänsterhänt: Bådeoch, fast skriver med höger.

Humör just nu: Förväntansfull på vad denna härligt kyliga vinterdag har att erbjuda! *en mycket diskret BLINK*

Kläder just nu: Randiga sockor, randiga pyjamasshort, och t-shirt med randiga ärmar. Alltså en mycket fin och matchande outfit.

Hur många kuddar sover du med: Totalt 5 brukar det bli. Tre stycken vanliga, och en lång korvformad kudde, och en stor rund.

Spelar du något instrument: Eh, nei. Bäst så för oss alla. ;)

Vad är viktigast för dig: pengar, makt, status, materiella saker, och allt annat som är ytligt. Såklart. ;)

Är du kittlig:
lite kanske :)

Snarkar du: Enligt mej: NEJ. Enligt syster: JA. Men alla vet ju att jag har rätt.

Stjärntecken: Våg. Vilket är sämst.

Äckligaste insekten: alla äckliga smådjur som krälar, kryper och skrämmer.

Längtar du mest efter just nu: Att få gå hem till Paz (fridas awesome namn på Nicky) och spela The Sims 3 ;) hahaha.

!!! Observera att alla svar är skrivna med högsta grad av seriösitet. !!!

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0