Nicky is back!?

Nää men kände för att blogga lite, har inte gjort det på evigheter! Iallafall mycket har hänt. Jag har varit i egypten med en massa underbara människor, jag har firat nyår med människor jag tycker om, jag har fått nya vänner och även vänner för livet! Iallafall om ja skulle skriva ner allt så hade blvit några 100 sidor så vi skippar det!

Gårdagen spenderades iallafall med snyggingarna Jennifer, Saghi och Sara vi åt på mongoliska resturangen och efteråt så åkte vi hem till Sara för att ha myskväll, fast Jennifer va tvungen att åka hem så de va synd..:( Påväg dit kom även Martin med oss hem tll Sara och vi alla hade jättekul. Sov även över där och ja kom hem för några timmar sen. Och det här me bloggen, ja ska försöka blogga mer men ja typ hinner inte men ja ska försöka, promise!


Mina små älsklingaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0