♥kommerejpånånrubrik♥

Ibland (okej, ofta) har jag sån otur. Hela veckan har jag funderat på att köpa en One Piece, och så idag drog jag med mej Frida (och Nicky, fast hon kunde inte :( ) in till stan för att köpa en. Och så kommer vi in i affären, jag hittar en som jag gillar o så provar jag den. Men så är den för stor, o så visar det sig att det inte finns några fler i andra storlekar kvar! Och det skulle inte komma in fler förrän i slutet av januari. Så irriterande. Dessutom blev en som jobbade där arg på mej för att jag, omedvetet, råkade släpa en lite på golvet där det tydligen var smutsigt när jag skulle ta den till provrummet.

Fick iallafall åka hem i det mysigt slaskiga vädret utan nån.
awesomness.

      
Funderar på att köpa på internet istället. :)


/ Helena ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0