Jag är så dålig

För det första vaknade jag klockan typ två idag. Bra Frida! Mamma väckte mig runt tio och ba "Du kanske inte ska sova så länge idag? Det är ju skola imorgon" Haha, jag ba: "aah" *somna om, sova fyra timmar till* Gillart'! ;)

Så har jag ett arbete om kondylom att skriva. Okej, påpekning: det är typ fett lätt. Hade tänkt att göra det innan lovet, men.. Vad gör man om inte skjuter upp? Till imorgon. Dags att skriva? Ja. Kondylom.. fett intressant..
Aja, det går väl på tio min om jag är så smart som Markus påstår heela tiden ;)

Jag har typ lekt lite med bilder idag. Kan inte bestämma om jag gillar den eller inte. Äsch. Skit it. Jag är hungrig. Tjing!
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0