holaquetal

Jag fick mitt Alla hjärtans dag-hjärta av mamma idag. Tack vare att jag hittade det under ett papper i hallen. Annars hade det fortfarande legat kvar där just nu och ruttnat, för mamma hade glömt bort det. Sånt värmer.     

Annars dåååå. Jag var på informationsmöte om en resa jag ska göra till España om några veckor. Ska bo hos en spansk familj och "uppleva den spanska kulturen". (Nu när jag skriver detta känns det som att jag redan skrivit ett inlägg om att jag ska dit...hm.)
Hit ska jag iallafall:

Nånstans i den fina ringen ligger Zaragoza, tror jag :)

Har redan börjat fundera på vad jag ska packa. Maxvikten för resväskan är 20 kg. Det kommer krävas hård planering och prioritering för att lyckas undvika övervikt.

kramis,
/ Hå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0