Tonight I´m fucking new

Detta inlägg är tillängnat min mor och far för att de stolt ska kunna se och bevisa att sin dotter faktiskt studerar och aktiverar hjärncellerna med något vettigt.

Jag och Frida Fritzl sitter i min säng och studerar. Är vi inte duktiga så säg.


Fokuserad tjej med stort intresse för första världskriget och Otto von Bismarck


glad tjej som ritar så att pennan glöder. (det är en ko i blyerts för er som inte ser)  

Citat som frida nyss sa, fullt seriös: "kan inte du ba sätta på ett klipp från shrek, så jag får höra när åsnan pratar..?" (Hon tycker han har en sån awesom röst.)

Ps, de som såg att rubriken var fel...Frida har sagt vad de egentligen sjunger. Gud så snuskigt!!! ;)

/ H ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!



Jag älskar verkligen att blogga, & jag älskar den ännu mer med mycket besökare! Så besök gärna min blogg sötnos, du kanske gillar den! :)

2011-02-23 @ 16:11:50
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0