fredagsmys med mami ♥

Fredag igen! Veckan går ju så fort när man har roligt...

Dans var det för mej klockan 17.20 prick, och med mej hade jag Bella o Helena nummer 2 som skulle kolla på. Lektionen var fett jobbig, dels för att själva huvuddansen går fett fort, och dels för att vi fick göra massa vighetsträningar så det brände i hela benen. Men det är det värt :)

När jag kom hem senare hade mamma fixat värsta myskvällen med ljus o allt, så jag bestämde mej för att stanna hemma och dissade Frida (okej, hon orkade egentligen inte göra nåt o det var typ jag som försökte tvinga henne, men kan ju inte erkänna att jag var lonelygirl en fredagskväll på bloggen...;) haha ) 
Vi kollade iallfall på världens roligaste familjeprogram Let´s dance. Inte så kul. Men var med mamma, och det var det som var det viktigaste. Har på sistone nästan inte hunnit vara med henne så mycket, och har saknat det. ♥

Nu ska jag antingen gå och utöva mina estetiska talanger i bild och form, eller gå ner till min syster och kolla film. 

  
pusshej leverpastej
//helliehell♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0