här ska det stå en lämplig rubrik, men jag kom inte på nån.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Jag är sämst att blogga. Dels för att det tar minst tio minuter för mig att skriva ett inlägg, och dels för att jag aldrig kommer ihåg xD  

Idag var det meningen att jag skulle följa med Äff och Änn och gymma, men jag har blivit sjuk -.- Eller, hela vänster sida av mitt huvud är sjuk. Vänster öra gör ont, vänster öga svider, och vänster näsa är täppt. Men höger sida är typ normal. Hm.

Åkte till skulan som vanligt, men stannade inte hela dagen. Av nån anledning blev jag mer sjuk innan matten, och var tvungen att åka hem. synd. När jag kom hem somnade jag och väcktes nån timma senare av att min kära syster plingade på dörren. ;)

Puss o hej
/ Helena <3



Ps! Någon som störde sig på de onödigt fet-stilade orden?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0