OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG

Kan bara meddela att jag hängde med Johan Palm igår. Fick syn på honom i gårkväll vid plattan, och jag ba skrek "Omgaaaad JOHAN PAAAALM!" och sprang fram o kramade honom och sa att jag älskade honom mer än min familj, och så föreslog jag att vi skulle gifta oss, där på plattan mitt bland alla mysiga duvor som flyger in i en.

njaaaa. Inte riktigt. Jag såg honom, och så gick jag vidare. vem är Johan Palm liksom? ;)


I dag har jag varit duktig och tränat. Spelade volleyboll och nu har jag ont i fingrarna. :( Blev säkert sjuk också för jag fick springa ut i kylan i bara shorts ( och tröja såklart ) för att hinna med bussen. 
Nu på kvällen kom mina småpysslingar hit så jag har spelat massa spel. Jag vann....;)

Pus Pus * som när Lady Gaga goes "svenska"*
Helena mittbena <3

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0