Besök i Danderyds gymnasium

Tjolahopp!

Ligger just nu på Nickys sköna nybäddade säng, made by her graaannmaaa! :D¨
Kom precis hem från Danderyds Gymnasium, hade studiedag idag så åkte och träffade Nicky och nåra i hennes klass! Jättetrevliga personer, kul kul! :D Hon slutade 11.40 så jag hon och Sofie väntade på Helena för att hon skulle sluta spanskan, sedan träffade vi även henne och hennes kompis. Träffade även Jossan, var ett tag sen! :)

Sen kan jag ju säga att jag typ ramlade in i Helenas spanskaklassrum när alla satt där.. typ lite pinsamt, men men..! Lutar man sig mot dörren och ska spana in och den typ inte är stängd så går det som det går..

Nicky hälsar! Enligt henne åt de kollaps i skolan idag..
Ska även säga  att jag dricker cola nu jag fick av Nicky, hihihi! :D Sen e vi fett sugna på Donken, vilket det nog blir för vi ska ju ändå till dansen sen.. Dock ska vi inte dansa, bara kolla på Helena! :D


/fridaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej bb

2010-09-24 @ 15:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0