Ankliv, oooooh...Du som ber om spänning ser på Ankliv!

Hej ne*ers! Jag gästbloggar, coolt va? La ni märke till att jag faktiskt inte började med "Heeeeeej bloggennnn".

Okej, vad gör man när man bloggar? Ska man skriva om sin dag eller något?

Okej, jag vaknade klockan 10, åt frukost sen så åkte jag till Vendelsö och spelade en match som vi torskade med 4-3.
Sen kommer jag hem och märker att Emils kompis Alex hade fått låna en dator av en kompis så att jag kan inte spela CSS något mer, eftersom att det var hans Steam-acc jag körde på.

Sen så tänkte jag att jag skulle koppla in min dator till TVn här uppe, men det gick såklart inte för att vi har satt någon jävla grej som ser snygg ut, fast mamma och pappa tänkte inte på att man inte kan dra ur sladdar ifrån TVn. Nu ska jag gå på skithuset.

Hejs!

Sööörpan/Lölen/Sören.


Skåne i somras dårå..

Kommentarer
Postat av: N I C K Y P I C K Y

Naaaaaaaw vaaa gulligt! Du får börja blogga mera du e ju värsta naturbegåvningen juuööööö:D!

2010-09-25 @ 22:01:10
URL: http://lihanzoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0