My head is spinning right round...!

Igår gick jag hem från skolan för att jag hade ont i huvudet. Idag vaknade jag av att jag hade ont i huvudet. Knarkade lite ipren och alvedon, men huvudvärken försvinner inte. Vad är felet? Funderar på om det kan bero på att jag ligger lite konstigt när jag sover. Brukar typ ligga på mage o så har jag huvudet på massa kuddar, typ såhär:

Någon som tycker att jag är skillad på att rita? Hehee. Känner att jag platsar på min estetlinje... ;)
I allafall kanske är det att min nacke böjer sig åt fel håll som är problemet till varför jag har ont i huvudet?

BTW, jag är rosa på bilden för att det var den snyggaste färgen, inte för att jag har rosa-brittisk-färgad hud!

Iallafall, nu till nåt intressantare! :D

I kväll ska jag iväg och klättra!!! :D Det ska bli skitkul! Fast antagligen kommer mina naglar gå sönder, för det gör dom alltid när jag klättrar :( Funderade på att tejpa runt fingertopparna med sån där tjock tejp, typ silvertejp, men det tyckte inte min syster var nån bra idé.

See you later alligatoor! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0