klockan 09:04

Vet inte riktigt vad jag ska skriva...Har bara fått sova i fyra-fem timmar i natt, och ska nu iväg till nån körkortsutbildning eller nåt. Tre och en halv timme kommer det ta, jag vet fan inte hur jag ska orka. Har redan ont i huvudet, är sjukt trött och lite borta. :S Ska tänka positivt iaf, för när jag gått kursen idag får jag finallyyy börja övningsköra!!! :D

Tänkte inte skriva nåt om vad som hände igår, för om jag känner N och F rätt kommer de så fort de vaknar gå in på bloggen och skriva massa och lägga upp bilder från gårdagen. :) Så ni får stå ut i några timmar till innan ni får veta vad som har hänt i våra zuperfunny liv. ;D  


Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0