Kanelbullens dag!!

Min söta syster Ullie drog med mig på bullbak idag efter skolan. Det gick riktigt bra, vi brände bara en plåt xD men de två andra (det blev jättemånga, för jag hällde i för mycket mjölk...!) blev mömsiga ;)

 
Awsomeee canelballs ;)

Annars dåååe, min dag gick snabbt som alla andra dagar. Först hade vi idrott och orienterade. Jag och min klasskamrat (hiiiihiiiiiiii) Helena var grymma på att orientera! Vi genade på bästa ställena, klättrade på hööööga berg, hoppade ut till ett träd mitt i vattnet för att ta en kontroll, och sprang hela tiden. typ.


Muchas hugs y kisses
// Helena


Kommentarer
Postat av: Lovisa

fin blogg! :)

2010-10-04 @ 23:57:05
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0