typ the worlds most supermega awesome week number one!!!!!!!

NjaaaaaaaAAA! kanske inte riktigt ;) 

Sitter just nu och tycker synd om mig själv för att massa saker gått snett denna vecka...Datorn slutade fungera för några dagar sen och nu när den äntligen fungerar igen upptäcker jag att alla mina bilder och typ dokument är borta. Dessutom fungerar datorn sjukt segt, och jag har haft ont i huvudet i snart tre dagar nu, mitt rum har på något sätt blivit ovanligt stökigt, jag failade totalt på senaste engelskaprovet, hela min fritid går åt till att plugga in saker som jag inte bryr mej om, och jag råkade klippa av min marsvins lilla klo för långt in så att det rann ut blod, när jag skulle klippa hennes klor. Jag började nästan gråta för att jag kände mej så elak och mitt marsvin började pipa, o så svimmade jag nästan för att det var så äckligt.

Fast, idag var faktiskt en bra dag. Började första lektionen klockan 12, så på morgonen låg jag o kollade på film i min säng :) mysmys. Och sen åt jag och Helena sushi i Mörby. Supppperrrswweeet ;)

nu skulle jag ju lägga in en bild här på min trevliga sushimåltid, men sladden till mobilen är ju självklart borta. Så jag snodde en från google istället. 

Suuuusshiiiii!

Btw, är det NÅN som gillar de där slemmiga ingefärsgrejjorna som ligger i en hög brevid när man köper sushi? uuuh på dom. ;)



Med vänliga hälsningar,
Hell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0