I brist på annat

I brist på bilder från mobilen, eftersom sladden är putts vääck! Så slänger jag in lite bilder från förra lördagen, som var sjukt rolig! 16/10-2010 (inte 2009..haha Nickys kamera hade en inställning!)


Pussss på Helena! (bakom kamerasnöret, haha)

Jag ser rätt så glad ut vaa, hhaaha! ;) Jag och Gustav


Glad dans och två suuuperglada, snygga tejjjooor! :D

Jag gillar att pussa till kameran.. eller att vara superglad med tummen upp.. Det är typ mina kameraposer! ;D

Puss!♥
/FRIDAAAA

Kommentarer
Postat av: Simon

Jaa, jag skojade bara. Jag har väl inte alltid varit över 18 liksom:) Min kamerpóse är att ofrivilligt blunda. Du som verkar vara lite av ett fotografiskt unikum, hur blir jag av med den pósen?

2010-10-25 @ 21:04:46
URL: http://styvbarnet.blogg.se/
Postat av: Simon

Jaa, jag skojade bara. Jag har väl inte alltid varit över 18 liksom:) Min kamerpóse är att ofrivilligt blunda. Du som verkar vara lite av ett fotografiskt unikum, hur blir jag av med den pósen?

2010-10-25 @ 21:06:46
URL: http://styvbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0