Gårdagen

Kvällen började lite knas, fast allting är utrett nu och jag älskar mina vänner oavsett vad! Iaf så åkte jag och Frida till danderyd sjukhus och mötte upp dom fina flickorna Hanna,Millan och Mimmi sedan drog vi vidare hem till Filip för att festa. Hade det jätte trevligt och det fanns en massa trevliga personer, kom inte hem förens klockan 2 inatt! Frida o jag däckade direkt och vi vaknade hungriga som fan så vi satt och åt korv! Skulle egentligen ut i kväll med men har så jäkla ont i magen så stannar nog hemma ikväll!

Glömde kameran hemma så inga bilder!:( Får vell BJUDA på den här fula bilden från en fest när ja va liten!XD Kan ni se mig, hahaha ledtråd: Pippi långstrump!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0