Fina..

...bästa vänner! Tack för världens gulligaste, mysigaste, bästa firandet man kunde få! Älskar er Frida, Johanna, Jossan, Nicky och Hampus (skrev i bokstavsordning så ingen skulle bli ledsen för att den kom sist i uppräkningen ;) <3). Och tack för finfina presenter!! Ni vet vad jag behöver...hihii.

...älskade familj! tack för alla fina och roliga presenter, för fina tårtan som söta kinessyster bakade, för att ni väckte mig i morse med era grymma sångröster och prassel ( fast iof var jag ju redan vaken...mihihihi). Och tack lilla söta, älskade mormor för att du kom hit.

...klass SP10e! tack för att ni sjöng så fint för mig idag! Jag blev så glad :)


KRAM PÅ ER HOMOSAPIENS SAPIENS!
nu ska jag sova.

Hellin, 16 jordsnurr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0