Detta sög ju lite

Jag är en snäll person, det har jag fått klart för mig. Andra säger det till mig och jag tar det som något positivt, eftersom de också verkar göra det.

Men, rätt så många gånger har jag förstått att det inte alltid lönar sig. Antingen får man inget igen för det, eller så blir det bara cepe och just nu känner jag mig elak. Känslor kan inte allitd besvaras, tyvärr!
Grejen med mig är att jag bryr mig för mycket om andras känslor för att kunna skita i dem. Vissa gör det enkelt, inget jag ser upp til i och för sig.. Men nu har jag gjort det och det känns bra. Inte mitt problem.. Ska iaf inte fortsätta göra det till mitt problem..

Så. Bra.

Puss på er!♥


Foto: Jaaaaag! (dvs, Frida..) Mina ögon alsooO! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0