Bra start på höstlovet!

Tjeeeena, Fridaaa häär! Var på fest i Vaxholm, alltsååå..! Det var typ tio pers när vi kom dit, och vi som kom va typ 30/40 pers.. Så lite påfyllnad sådär och så va festen igång.. typ! :D Den drog igång ordentligen när jag och några andra coolingar lyckades dra upp folk att dansa, visst blir allt mycket roligare då? :D

Runt typ lite innan ett blev vi utslängda, hihih.. då gick vi till bussen som gick typ halv två, bara att vänta! Vänta, vänta, vänta.. Men det är kul med massa aspackade människor runt sig, om de är roliga förstås! :D Kom hem runt tre och var megasuper trött.. typ det jag skrev förut :D

Jag fick pannkakslunch och nu ska jag in och duscha, och sen kommer Helena. Vi kanske ska ut ikväll med Hampus, wiihooo!♥

Nu blire bildbooomb!

Kraaaam!

Vi fick vänta på bussen i Engarn i eeevigheter typ xD


Millan, Nicky, Jossan och "Måns Möller".. Haha ;D
Paarteeey!


Hahhaa! xD

Daaaans!

Glada snubbar!

Hahahahaha! xD Killar blir så söta och kärleksfulla på fyllan...! ;D


Beeeeestiiiis!♥♥

Helena, Jonathan, Jaaag, Millan och Hanna :D

Av någon anledning hamnade vi i källaren och spelade pingis, hhii
Hahaha! :D

Nu ska jag duscha!
Puss!♥
//Fridaaaalajnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0