♥♥♥♥♥

Har precis lärt mej hur man gör sånna här (♥) hjärtan. Så nu kommer jag börja använda dom, typ 100 år efter alla andra x) ♥

Det blev stan med Frida idag. Jättemysigt och kul trots att det var (och fortfarande är...) blask och snöregn. Vi satte oss på ett café inne i kungshallen och fikade latte och började prata. Har haft lite saker som "tyngt ner mitt hjärta" ( ;) ) de senaste dagarna, men efter långsnack med bästis känns det bättre :) Tack Frida ♥

Kom hem vid 5 ungefär, och började laga tidig middag. Det gick jättebra förutom att jag råkade glömma att stänga av plattan och la sedan en plaststekspade på. Den är ganska smällt nu men man kan fortfarande se att det är en stekspade :) . Men det började inte brinna, och det är ju det viktigaste.

Sen åkte jag iväg på friskisgympa med Emmy. Det var jätteroligt, men var inte riktigt beredd på att det skulle vara djungelinspirerad afrodans i passet :S . 



Puss o hej, Helena ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0