VARNING! Fett med najs bild.

Tjatja bloggen!!!!!!!!
Hemma, ska skriva klart mitt arbete nu. Wiho! Inne imorgon.
Går fortfarande runt som ett blint mongo. Kan ju inte ha min högerlins pga irritation så ser lite halvt dåligt sådär.. Men det funkar! Nej, jag har inga glasögon för er om undrar.. Borde fixa, men skulle ändå inte haft dem ute :S
HAha jaaaa, det ser ut som jag är hög eller något, men så är inte fallet! Och ja, det ser ut som jag gråter på bilden.. Men gör någon grimars eller nåt. Det var inte så lätt att ta en seriös bild på engelskalektionen igår.. Därför ser mitt öga lite knas ut. Men visst är det vackert?? :D (skämtis)
Avslutar med en finare bild från idag. Cissisi och Moas fina konstverk på Donken. När vi satt där så hörde vi de som satt bredvid oss, som snackade engelska och ba sa till varandra: "Omg, their retarded!" xD Haha, bara för vi höll på som vi gjorde.. :(
Mums?
Juste! Skulle ju blogga om att jag sa "Håll käften" första gången till Cissi idag, sa hon! Haha, vet inte om det var så, men! Minnesvärt ögonblick? Ja. ;D
Pusspuss!!
/Frida ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0