Dåligt bloggade från min sida...

Har inte bloggat på ett tag, men det finns så mycket som händer just nu i mitt lilla liv. Men om två veckor får jag jullov och då drar jag i väg till värmen. Yes ni hörde rätt jag, familjen och typ 5 andra familjer ska till Egypten snart! Iaf helgen spenderades men en massa sköna människor. I fredags så var de galet chill. Drog hem till Fille me nåra och kolla film osv. Sen i lördags drog vi till Gabbe, skönt folk osv. Sen stannade vi kvar och kolla på värsta skräckfilmen! Iallafall och idag så spenderades dagen med mina två bästa vänner. Vi var i kista och shoppade i mer en fem timmar! Imorgon blir de skola fast vi e lediga på tis så de e chill! Aja ska sluta babbla nu och sova! Konstigt inlägg det blev, nåjaaa! Ska även försöka lämna lite tid till bloggen också, Promise!<3

Hahahah en random bild från igår, från mimmis fb, Hahahah älskar hannas finaa min;D


Puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0